Konkurs kolęd i pastorałek edycja II
Zachęcamy do obejrzenia relacji z ubiegłorocznego konkursu, którego jurorem był znany tarnowski aktor Jerzy Pal na stronie:
KONKURS KOLĘD I PASTORAŁEK DLA UCZNIÓW KLAS I – VI
REGULAMIN
I. ORGANIZATOR
Szkoła Podstawowa nr 9 im. Orląt Lwowskich w Tarnowie.
II. CELE KONKURSU
Propagowanie kultury muzycznej, upowszechnianie kolęd i pastorałek śpiewanych
w języku polskim,
Kształtowanie umiejętności współzawodnictwa;
Rozwijanie talentów estradowych.
III. UCZESTNICY
Uczniowie klas I-VI Szkoły Podstawowej.
IV. ZASADY UCZESTNICTWA
Uczestnicy przygotowują jedną kolędę lub pastorałkę (śpiew „na żywo” do nagranego wcześniej podkładu muzycznego), której czas nie przekracza 5-ciu minut. Utwory podane na karcie zgłoszenia są programem obowiązującym i nie podlegają zmianom
Podkład muzyczny powinien być zarejestrowany na płycie CD w formacie MP3 lub Audio. W przypadku akompaniamentu „na żywo” uczestniczy przywożą własne instrumenty. Możliwe jest również użycie pendrive’a.
Na płycie CD powinien znajdować się tylko utwór przeznaczony do prezentacji.
Płyta CD powinna być opisana (tytuł utworu, autor, imię i nazwisko uczestnika
Uczestnicy konkursu mogą wzbogacić swój występ o choreografię, kostium,
rekwizyt, itp.,
Nieprawidłowo zarejestrowany podkład uniemożliwia występ.
Zgłoszenia prosimy dostarczyć do dnia 10 grudnia 2014 r. do sekretariatu w Szkole
Podstawowej nr 9 na adres e – mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. korzystając
z załączonej karty zgłoszeń.
Każda szkoła może zgłosić do konkursu 4 solistów – w tym: dwoje z klas I – III
i dwoje z klas IV - VI.
V. OCENA
Soliści oceniani będą w odrębnych kategoriach.:
Klasy I _ III (NA PROŚBĘ INSTRUKTORÓW DOPUSZCZA SIĘ UDZIAŁ DUETÓW)
Klasy IV – VI
KRYTERIA :
• Dobór repertuaru
• Umiejętności wokalne i muzykalność uczestników
• Aranżacja
• Ogólny wyraz artystyczny
VI. TERMIN
14. stycznia 2015 roku. Godzina rozpoczęcia 9:30.
W razie nieprzewidzianych okoliczności, skutkujących koniecznością zmiany godziny rozpoczęcia konkursu, uczestnicy zostaną poinformowani telefonicznie.
VII. NAGRODY
Każdy uczestnik konkursu otrzyma dyplom a dla laureatów przewidziane są nagrody rzeczowe.
VIII. INNE USTALENIA:
Organizator zapewnia uczestnikom: nagłośnienie, urządzenia odtwarzające oraz poczęstunek
Ewentualne pytania prosimy kierować na adres podany w niniejszym Regulaminie lub telefonicznie 668107506 – Wioletta Grzywa.
Szkoła Podstawowa nr 9 jako organizator nie bierze udziału w konkursie.
Organizator nie pokrywa kosztów przyjazdu.
W skład jury nie wchodzą osoby związane w jakikolwiek sposób z uczestnikami prezentującymi się w eliminacjach .
Opiekunowie występujących proszeni są o sprawdzenie, czy rodzice uczestników wyrazili zgody na publikowanie wizerunku dzieci w związku z ich działalnością szkolną i poza szkolną.
Załączniki:
W imieniu organizatorów:
Wioletta Grzywa
Marta Wawrzon
Edyta Schenk