Tatry ukazały nam swe piękno!

Klasy V b i V d  uczestniczyły w trzydniowej wycieczce  do Zakopanego. Wczesnym rankiem 16 maja wyruszyliśmy pod opieką nauczycieli i rodziców do stolicy Tatr, aby podziwiać uroki gór. Radości nie było końca, gdy po długiej wędrówce stanęliśmy na szczycie Nosala, rozkoszując się przepiękną panoramą ośnieżonych pasm górskich, lśniących w promieniach słońca!

Drugiego dnia, po smacznym śniadaniu wyjechaliśmy kolejką szynową na Gubałówkę,
a następnie z miejscowości Kiry weszliśmy na teren Tatrzańskiego Parku Narodowego i zielonym szlakiem prowadzącym przez Dolinę Kościeliską dotarliśmy do schroniska na Hali Ornak.  Następnie udaliśmy się w drogę powrotną, zatrzymując się w najpiękniejszym skalnym   wąwozie polskich Tatr Zachodnich- Krakowie.

Zwiedziliśmy również  kaplicę na Jaszczurówce zaprojektowaną przez Stanisława Witkiewicza oraz Sanktuarium Matki Bożej Fatimskiej na Krzeptówkach, a także zabytkowy cmentarz na Pęksowym Brzyzku. Przed wyjazdem spacerowaliśmy po Krupówkach, kupując pamiątki i słynne oscypki.

Pełni wrażeń, zauroczeni wspaniałym pejzażem Tatr wróciliśmy do domu.